zaterdag 21 januari 2012

Goudlokje en de 3 beren !


Het is gelukt ! De kleuters van 1KB hebben hun eerste filmpje geproduceerd !
Vorige week deden we het thema 'Goudlokje en de 3 beren'
Voor mij een lang vervlogen sprookje, maar een waardig alternatief voor het thema Knuffels!
De kleuters hadden het verhaal al op verschillende manieren beleefd met dit filmpje als hoogtepunt!
Ik trok de foto's de kleuters deden de rest...
Voor de kleuters was het wel wat onwennig met die hoofdtelefoon en dat microotje, wat soms wel voor grappige momenten zorgde !
Voor mezelf heb ik nog wel enkele ditjes en datjes waar ik wil en moet op letten bij een volgende keer, maar de kleuters zelf, die zeggen 'whaaaaaaw'

1 opmerking:

  1. Super, ik had het nog niet bekeken maar nu wel.
    't Is echt grappig. Goed gedaan banaan!

    BeantwoordenVerwijderen