maandag 3 oktober 2011

Startdag Muzocoach


Waar moeten we nu zijn? Wat gaan we daar doen? Wanneer? Met wie? Waarom een feece-deken meebrengen? Wie zullen die anderen muzo-mensen zijn?
Tal van vragen waar we de donderdagmiddag 22 september een antwoord op kregen... En op het het einde van deze startdag hadden we al heel wat nieuwe vragen... Ik ben benieuwd!!!
Verbeke Foundation was de plek waar Sara en ik onze muzocoachopleiding startten!

Een dag later :
Collega's : 'Waar ben je geweest?', 'Wat is dat Verbeke foundation?', 'Is het meegevallen?', ' Wat heb je moeten doen? ' ...

Voor mij was Verbeke Foundation een openluchtmuseum met kunstwerken uit de natuur en kunstwerken in de natuur... Met speciale projecten, workshops, binnen, buiten,...
Moeilijk om precies te beschrijven, het heeft bij mij vooral positieve indrukken nagelaten die ik nog wel eens wil tonen aan anderen !

http://www.verbekefoundation.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten